HTML

Teleki Blanka Osztálytalálkozó

Friss topikok

  • zsede: @andi87: Olaszországból jön haza valamikor este. Aktuális állapotjától függően jön vagy sem :) (2011.05.05. 11:33) Az Időpont, a helyszín, és a részletek :-)
  • Bori07: :D Értem:D Pedig olyan jó lett volna látni, ahogy a volt tanáraink bunyóznak...:D Hát, akkor legye... (2011.02.17. 06:45) ELSŐ LÉPÉSEK...

Linkblog

2011.02.06. 17:31 andi87

ELSŐ LÉPÉSEK...

Sziasztok!

Amint azt már biztos tudjátok, el kezdtem szervezni az első osztálytalálkozónkat:)

Az időpont május valamelyik péntekje lenne, olyan 7-8 óra körül, de erről majd még később egyeztetünk. Először is azt lenne fontos tudni, hogy körülbelül hány főre számíthatunk, illetve meghívjuk-e a tanárainkat is, vagy csak Szálét. Az osztálypénzünkből még megmaradt 100 000 Ft, amennyiben ez nem fedezi majd a teljes költségeket, akkor megírom hogy „mennyi az annyi” amit még fejenként be kell fizetnünk :-)

Szóval az első kérdés: Meghívjuk-e a tanárainkat? Légyszi mindenki, aki jön írja meg ide a véleményét, és akkor majd a „többség dönt” elve érvényesülhet. (ebből látni fogom azt is hogy hányan szeretnének eljönni az osztályból, és eszerint tudok majd helyet keresni a bulinak.)

Köszi mindenkinek előre is a közreműködést :D

Andi

 

11 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://telekiblanka2006.blog.hu/api/trackback/id/tr762642509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillaművésznő 2011.02.06. 18:26:17

Hali!
Úristen én legyek az első kommentelő... Na mindegy, szerintem meghívhatjuk őket, főleg Szálét, az úgy illik :S Mert ha meg nem tesszük, agkor megkapjuk hogy "30akárhány éves praxisa során ilyet nem tapasztalt"...

Bori07 2011.02.06. 18:55:35

Szálét mindenképpen, és Vermest, elvégre szerenádon is ott voltunk nála, és pára tartjuk vele a kapcsolatot.
Másra én nem gondoltam, mert sokan vannak is, és kialakul a tipikus, ha őt is, őt is stb. állapot.

Csillaművésznő 2011.02.06. 19:43:13

Nekem személy szerint Kincses és Virágh jutott eszembe:D

Doráá 2011.02.06. 20:00:38

Igen, Szálét mindenképpen hívjuk. Nem lenne rossz még pár embert, de Borinak igaza van. De ha nem lesz belőle tömegverekedés, akkor hívhatunk másokat is:)

Pildy 2011.02.08. 13:51:46

Szerintem úgy illene -ha Vermest is szeretnénk hívni-, hogy akkor hívjuk az összes olyan tanárunkat, akik végigkísértek minket a Telekiben. Itt gondolok: Kincsesre, Virágra, Hermannra, Ugraira.
Tehát ha Szálén kívül jön más tanár, akkor hívjunk mindenkit, ebből ne legyen félreértés.
Vagy a másik lehetőség, amire én, Zsúú és Zsófi szavaznánk, hogy hívjuk csak Szálét, de őt mindenképpen... :)

Bori07 2011.02.09. 11:18:56

...meg Szász tanárnőt, Totyát, Dobó Alexandrát, Békisst, Blatniczkyt feltétlenül, Pusztait is, Csillag Bálintot meg Sipost.... stb.
Mi voltunk most legutóbb a Telekiben, az öreg-diák találkozón, és Vermes és Csillag fogadott minket a legkedvesebben, a többiek kb. köszöntek, van, aki szerintem azt se tudta, hogy odajártunk. Ennyi erővel B. Kisst is hívhatnánk, mert van, aki őt is szerette, és végigkísért minket, de csak a lányokat érinti. (Virág megjegyzem utált minket) Vermes és Szále pedig azért jó, mert Szále ofő volt, Vermesnél pedig voltunk szerenádozni, így van alapja. Ha több embert hívnánk, akkor mindenkit kéne. Én szerettem Hermannt is, meg Ugrait is bírtam, nem arról van szó, hogy nem szívesen találkoznék velük, de akkor már inkább bemegyek a suliban, vagy felhívom Hermannt.
Persze ez csak magánvélemény.

Bori07 2011.02.09. 11:22:54

A másik, hogy az lenne csak szép, tömegverekedés a néhai 12. D-ért:D Ennyire azért mégsem voltunk legendás osztály:D Szerintem senki nem sértődik meg, ha valaki kimarad. Anyu is gimiben tanít, náluk se szokott sértődés lenni.
Max csináljunk egy listát, hogy kit látnánk szívesen. De én akkor is a Vermes-Szále kombót tartom a legjobbnak.

andi87 2011.02.09. 12:11:11

Nekem mind1, azért vetettem fel ezt a kérdést, mert úgy gondolom ezt egyedül nem dönthetem el (és nem is akarom),de az én véleményem az,hogy vagy hívunk mindenkit függetlenül attól,h ki kit szeretett vagy csak Szálét.
Az lenne a jó,ha mindenki leírná,hogy melyikre szavaz, szerintem csak Szálét hívjuk.

Doráá 2011.02.09. 19:45:01

Bori, nem úgy gondoltam a tömegverekedést. Azt gondoltam, hogy nem fognak értünk verekedni, furán is festene:D Köztünk ne törjön ki, amikor mindenki mást akar, érted;):D

zsede 2011.02.11. 09:53:06

Szerintem nyugodtan meg lehet hívni mindenkit, mert úgyis csak az jön el, akit érdeklünk valamennyire. Bár ebben a protokollban nagyon nem vagyok otthon.

Ha a "mindenki írja le" variáció dönt akkor nekem elég szűk a keresztmetszetem:

Szále, Ugrai, Virág,

Az pedig egy remek dolog, hogy a megmaradt osztálypénz még megvan! :)

Bori07 2011.02.17. 06:45:11

:D Értem:D Pedig olyan jó lett volna látni, ahogy a volt tanáraink bunyóznak...:D Hát, akkor legyen csak Szále, de ha van időnk összeszedni, hogy kik voltak, nem csak a tablón, hanem régebben, (elv van májusig, nem?) akkor az is jó!! :) De akkor Csillag Bálintot is hívjuk! (ezt kivételesen nem poénnak szántam, hanem tényleg!)
süti beállítások módosítása